Alla inlägg den 18 december 2008

Av Ida Lundin - 18 december 2008 22:04


Om några timmar så slutar gubben och han gör helg!

Eller ja, det blir en konstig och hektisk helg det här, vet inte riktigt hur vi ska hinna med något?!

Vi har totalt glömt bort att göra Julias julkort - skäms på oss.

Men bättre sent än aldrig kanske man kan säga? :)

Det ordnar sig på ett eller annat sätt iaf.


Har hunnit med att tvätta idag, 1 masin ! Bra där!

Iaf så vek mamma ihop all tvätt medans jag klippte Sebastian - jädrans vad snygg han blev , han är väldigt svår att få nöjd men det vart han !

Så det känns bra iaf :)

Mamma kom även hit med lite julgrejer.


Sebastian och mamma spanade in våran julgran och vart mäkta imponerad - tyckte den var skitfin!

Och ja - det är den :)


Värmde på en matlåda idag , orkade inte ställa mig och göra mat nu då man är själv med Julia. Så det vart en kycklinggryta och ris, MUMS!

Medans jag satt och åt så kom det framd et där programmet på 5:an .. Jamie Oliver Twist - trodde jag skulle spy då jag sitter och äter KYCKLINGgryta och de visar hur hönorna växer upp och hur de behandlas, jag var så nära att kräkas... Hade inte riktigt tänkt på det förrän nu, ursch vad äckligt! Stackars djur :/


Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och ringa gubben :)

Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards