Alla inlägg den 30 december 2008

Av Ida Lundin - 30 december 2008 19:51


En riktig latdag vart det idag! :)


Gubben kom hem vid 13.30 och då klev vi upp jag och gumman :P

Gubben tog gumman och gav henne lite gröt medans jag ställde mig i duschen :) Skönt !


For iväg på affären och inhandlade allt för morgondagen då vi ska äta middag tillsammans med Hanna och Emil.

Potatisgratäng, tjälknöl , sås och sallad ! MUMS!


Sedan fikade vi lite tillsammans och kom på att vi skulle äta lasagne till middag idag men gissa vad ?

Vi beställde mat från TERRASSEN idag, var varsin sallad.

Jag tog en kycklingsallad och gubben en skink&ostsallad.

Väldigt gott iaf!


Sedan kom Molund på besök, längesen man såg honom nu! :)


Nu sitter vi och kollar på lite tv och gumman ska snart få sova. Blir en tidigare kväll ikväll, hon är riktigt trött så jag ska göra iordning lite kvällsgröt nu medans hon myser med sin far!

Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards