Alla inlägg den 20 december 2008

Av Ida Lundin - 20 december 2008 00:01


Vaknade upp helt ensam i sängen, så jag hämtade Julia (1,5 m ifrån sängen) :P så hon fick mysa med sin mor i sängen.

Hon är så go på morgonen.. Fast hon är alltid go men det är just då hon kan ligga och känna på min näsa och prata lite, pussas och gnugga näsan - hon ÄLSKAR det! Speciellt pussas!

Om man pussar på hennes utan att hon får pussa tillbaka så blir hon galen , ser så roligt ut :D


Iaf så vid 14.00 traskade vi bort till Julias mormor, som fyller 42 år idag - GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tobbe kom då han med. (han hjälpte sin far att köra bort en bil som skulle lagas)

I födelsedagspresent fick Julias mormor en SODASTREAMER och vart väldigt glad! Det går bra mycket läsk där så hon vart som sagt superglad - så glad att hon sprang iväg direkt på affärem och köpte olika smaker till den :)

Det bjöds iaf så smörgåstårta, lussebullar äppel&kanel kakor osv...

Gott var det iaf!


Sedan åkte vi på affären och köpte allt som behövdes till de julgodis som vi ska baka imorgon - spännande :D

For även till stan en sväng och köpte GODIS på videoteket - MUMS!

Hem och gjorde oss lite kvällsfika som bestod av varma mackor i ugnen, mumsfilibabba !


Fick lite sällskap ikväll också, min bror Jocke - Andreas - Johanna och Viggo hälsade på. Viggo kräktes även ner hela min tröja - så tack tack!


Julia hon somnade vid 21.00 hon, mamma & pappas duktiga tjej!


Nu ska jag slänga mig i duschen, ska bara pula i mig lite mera gotta och fanta!

Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards