Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Torsdag

Av Ida Lundin - 26 december 2008 00:56


Juldagen , fick mig en lång sovmorgon ..
Gubben och gumman gick upp vid 10.30 och åt gröt och puré (Julia alltså) :P

Denna tjej verkligen älskar ALL mat, gofisen våran!


Iaf så åkte vi bort till Anio och Örjan (gubbens mormor och morfar) vid 14.00, där vart det mat och julklappsöppning.


Julia fick en stor bläckfisk (gosedjur) av Anio och Örjan.

En stickade tröja av Anio och Örjan.

Laban bestick & tallrik av Mia, Mats,Marco & Matilda.

En jättesöt docka (som för övrig heter Julia) att hänga i vagnen/bilstolen av Danne och Nessel.


Vi fick oss en chokladask och lotter :)


Vi for hemöver ganska fort, var bra seg och slut i kroppen sen gårdagen.


Då vi kom hem så pratade vi om att beställa pizza.. Men kunde man äta pizza på juldagen??! :D

Iaf så beställde vi en pizza var.

Gubben en textelia - blä :P

och jag en Kababbåt - så gooood!


Är det som så att man redan är slut på julmaten efter 2 dagar? :)


Vi har haft EGEN mys ikväll, sällan vi har det så vi har legat i soffan sen 21.00 då Julia somnade för natten.

Kollat på lite film, ätit godis/chips. Druckit både fanta/julmust/glögg och gubben whiskey :)

En hel myskväll precis i min smak ;)


Nu ska jag fortsätta denna myskväll, vi måste sova snart ;)

Kram!

 
 
Ingen bild

Anonym

26 december 2008 22:50

Kunderna kommer, kunderna går...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards