Direktlänk till inlägg 24 december 2008

God Jul <3

Av Ida Lundin - 24 december 2008 22:02


Vilken underbar dag!


Vi klev upp vid 10.00 och började förbereda inför middagen tillsammans med våra familjer.

Tur att mamma kom vid 12.00 och hjälpte oss, med i stort sett.... Allt?

Jag älskar henne, ställer alltid upp och tar tag i saker när det behövs! TACK!


Jag tog och badade Julia då mamma och barnen kom, gjorde henne julfin och mitt uppe i allt så kom Hasse, Marie, Jessica, Veronica och Christian.

Även Anette, Jerker och barnen kom och lämnade av bra mycket julklappar!


Paketen fylldes under julgranen så det var fasiken proppfullt, så himla mysigt och jag vågar inte räkna hur mycket Julia fick - hon vart rejält bortskämd iaf . Mamma och pappas underbara tjej <3


Vi åt mat, kollade på KalleAnka osv.. Sedan kom tomten, gud så imponerad barnen vart.. riktigt roligt att se :D


Fick ett så himla fint brev av Nathalie, där hon beskrev sin lycka som fått fira tillsammans med oss - jag vart varm i hela kroppen!

Mina älskade små syskon som jag ÄLSKAR nå grymt mycket!


Fick en hel del paket jag med.. Får se ifall jag kommer på allt , men vi får se:

*500 kr (till mig & gubben)

*Presentkort på Terrassen, 600 kr (till mig och gubben)

*En huvtröja - skitfin!

*3 nya tshirts

*3 nya trosor

*Presentkort , 300 kr på SYSTEMBOLAGET :D

*Stort kort på Joel (har på Natta&Sebbe, så nu har vi alla 3)

*En docka av Veronica (Efter att vi fick Julia så önskade vi oss sedan en (pojknamn) .. tänker inte skriva vad, hemligt! Så vi fick en docka som hade en haklapp där det stod detta namn - hur gullig som helst :D haha!

*Mycket godis

*Helt kitt med duschcreme, schampoo osv.

*Hudkräm

*Kladdkaka-bok

*Dassbok - ska lära mig att bli galet smart :P

*Sängkläder

*Små söta korgar i 3 olika storlekar

*4 nya pajformer

*2 läckra skålar


... Just nu är det de jag kan komma ihåg :)


Julia fick som sagt VÄLDIGT mycket, så hon har lekt nu med lite grejer innan hon somnade - slocknade prick klockan 21.00

Skönt för henne!


Nu ska jag ta bort lite lappar osv från alla julklappar Julia har fått och sedan ska jag mysa ner mig i soffan med gubben!


Kram!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards