Direktlänk till inlägg 21 december 2008

Söndag

Av Ida Lundin - 21 december 2008 22:06


Fick vakna själv idag, gubben stack iväg och jobbade inatt som sagt..

Då han kom hem vid 14.00 så skulle jag precis börja klippa Nathalie, så vi stannade upp och drack kaffe, åt lussebullar och pepparkakor!

En bra start på eftermiddagen ;)


Iaf så klippte jag Nathalie..
Gubben, Joel och Julia sov middag :)


Så när Julia vaknade, vaknade Joel, då Joel och Julia vaknade ... så vaknade gubben :)

Så vi klädde på oss och skjutsade hem Joel till mamma, stack på affären och köpte barnmat.

Julia fick prova potatis&broccoli idag som verkar vara en favorit bland allt hon har smakat. Potatis&Broccoli + Päron&Persika, då njuter Julia :)


Iaf så slängde vi oss i duschen och åkte bort till Hanna , Emil och Wilmer som bjöd oss på TACO`S idag!

Så gott så!

Sen plockades det fram godis och julmust - vilken bra avslutning på helgen!


Fast då vi kom hem så badade jag Julia, gubben fixade och donade lite..

Julia tyckte det var skitroligt att bada idag, vettetusan varför hon var så där road iag :P haha.

Aja, efter badet fick hon mat och fick lägga sig 21.30 och sover nu som en klubbad säl!

Gubben han sover han med, jobbar sista dagen nu och sen är han ledig i 6 dagar tror jag att det var ?! Gud så skönt att han får vara ledig med oss!

Blir en hel del mys kan jag lova!


Så jag sitter här i soffan och bloggar.. Väntar på tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga den och sätta igång en ny.

I denna väntan på tvätten roar jag mig med att äta dillchips, Marabou Schweizernöt med Fanta exotiska frukter - det passar mig perfekt! :)


Ne nu orkar jag f*n inte blogga mera ikväll, ska kika runt lite nu :)

Kram!

 
 
Marie

Marie

22 december 2008 15:03

Nej, hon blev inte nöjd av enbart amma, så hon fick ersättning på dagen och jag ammade kväll, natt och morgon. men nu sover hon hela nätterna så jag slutade amma helt.

Kram

http://varlensbasta.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards