Direktlänk till inlägg 14 december 2008

Söndag

Av Ida Lundin - 14 december 2008 20:02


Skulle vara hos Julias gammelfarmor vid 13.00 idag och bli bjudna på lunch och byte av julklappar.. Iaf så klev jag upp typ 11.45 och slängde mig i duschen, sedan kom bror och hans flickvän hit en sväng.

Så vid 12.17 kollade gubben på klockan - FAN vi måste åka , hade totalt glömt bort det :P


Vi kom iaf fram vid 13.15 och där väntade god lunch.

Potatisgratänd, kött och det fanns även köttbullar (som jag åt.. älskar min farmors köttbullar, finns INGEN som gör godare köttbullar än hon - that´s it)

Fick god fika efter maten också, risalamalta eller vad de nu heter :P + kakor och kaffe - GÖTT!

Då Julias gammelfarmor fick veta att hon hade provat på mat igår så... Om jag säger som så här .. Vem tror ni utade till affären och köpte barnmat åt Julia?

Jo farmor, så hon fick potatis & palsternacka OCH mangopuré, hon älskar tydligen manga men även de andra.

Så farmor köpte även lite engångshaklappar som hon skulle ha där, visst är hon go? :)

Efter maten så skiftade vi julklappar och sedan bar det av hemöver, gumman var så himla trött...

Hon somnade precis då gubben satte på henne overallen och satte hon i bilstolen, myspys! :)


Då vi kom hem så tog jag och städade, tvättade lite, vi vek ihop den stora tvätthögen, gubben satte upp listerna, vi klädde även granen så nu är den klar :D haha, lite mysigt..


Iaf så ska jag mysa vidare med mitt glögg och lussebullar nu, fikasugen ju :P


Aja, kram! 


 
 
Marie

Marie

14 december 2008 21:25

Önskar att jag hade ett sådant harmoniskt liv som du =P Hoppas allting är bra. =)

http://varlensbasta.blogg.se

 
Ingen bild

Veronica

15 december 2008 11:36

Ris á la malta heter de :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards