Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Söndag

Av Ida Lundin - 8 december 2008 18:45


Vi tog oss en skapligt bra sovmorgon, faktiskt - skönt som tusan iaf!


Vi hade planerat att gå på julgrejset här i Långsele med Hanna-Emil och Wilmer , vilket vi också gjorde.
Klädde på våra barn och tog barnvagnarna och gick - fan vad kallt de var!


Iaf så såg vi lite luciatåg och sedan gick vi på CEKÅ`s och fikade, dagens höjdpunkt! Ett chokladwinerbröd och en cappuccino - MUMS!


Sedan stack jag och Hanna in på affären och handlade med oss lite dricka efersom vi åt middag tillsammans.

Vi gick iaf hemöver - eller rättare sagt VI SPRANG, trodde jag skulle dö! :P

Väl hemma så började jag och Hanna med maten medans gubbarna checkade in ett nytt spel.

Det vart iaf fläskfilé, kylftpotatis&morötter i ugn och beasås + sallad!

Göttigötti!

Sedan plockade vi fram lite fika, och mamma & barnen kom förbi och fikade de med, de hade ju inte träffat Wilmer :)

Efter att mamma och barnen hade åkt så slog vi igång en film, godis och chips ställdes fram!

Oja, jag vet att det vart en väldigt onyttig helg - men god och mysig helg :)


Vid 22.00 åkte de hemöver.

Jag började storstäda och gubben tog ner listerna i köket, kom på att vi ville måla dem. Så nu är de målade och vi är båda nöjda! :)

Skönt med ett väldigt städat hus igen, julstädat klart alltså :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards