Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Onsdag

Av Ida Lundin - 27 augusti 2008 22:22


Idag har vi bara tagit det lugnt och haft det så skönt!


Gjorde i ordning spagetti och köttfärssås - var ju ÅR och DAR sen vi åt det, det satt riktigt bra i kistan ska jag tala om :)


Ringde mamma och frågade ifall hon kunde vara med då vi skulle bada Julia, eftersom vi aldrig gjort det förut så känns det bättre om någon kunnig är med (hon har 6 barn så hon har badat barn många ggr i sitt liv) :)

Badet fick jättebra och Julia somnade!!!!

Hon tyckte det var så skönt - tyckte det var jättemysigt och vi tog några fina kort också!


I måndags fick Julia faktiskt en jättefin solstol med paraply till nästa sommar, litet fiskespö, paket kläder (body, pyjamas och haklapp) med Nicke nyfiken på av sin farmor och farfar!

Av gubbes släkt fick Julia ett paket med en jättefin klänning, 1 dress, 1 body och byxa till.

- JULIA TACKAR SÅ JÄTTEMYCKET!!!

Allt var så otroligt fint och våran lilla tjej är redan väldigt bortskämd!


På tal om paket så kom hennes gudmor med kladdkaka och chokladbollar idag + ett PAKET som det var en JÄTTEFIN mössa i, vantar, strumpor och sån där "haklapp" fast som man har på vintern, kommer inte riktigt ihåg vad det hette :D (sämst minne- jo jag vet)


Så nu har vi precis kollat klart på en film, riktigt bra!


Nu ska jag fika lite, tycker det är konstigt att kilona rasar även fast man äter så onyttigt! Kanske har bra kroppsförbränning! :)


Julia säger att hon saknar sin gudfar som hon inte träffat på LÄÄÄÄNGE nu! Skärpning! :)


Kram!


 
 
Ingen bild

Jennie

27 augusti 2008 23:32

fusk-olle kanske?:p

 
Ingen bild

monke

28 augusti 2008 12:26

jamen gudfar vill träffa julia med ju ;), är ju bara de att vissa måste ju jobba på veckorna! ;) Tror ja åker hem imorgon, då kommer farbror magnus förbi igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards