Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Ida Lundin - 4 augusti 2008 19:54


Gubben ringde mig vid 11.00 och sa att han var hemma runt 12.30 och om det gick bra skulle vi fara ner till stan direkt då..

Ja visst säger ja och sedan somnade jag om :D


Så gubben kommer hem vid den tidpunkt han sa och var chockad över att jag låg kvar, för jag brukar ploppa upp direkt och aldrig somna om!

Men jag fick iaf frukost på sängen, han tyckte lite synd om mig som inte fick somna förän 04.00 - då han förövrigt också åkte och jobbade.

Jag vart ju nöjd iaf :D


Sen slängde vi oss i duschen och for in på SAAB :)

Sen åkte vi till Westerlund´s och åt sallad och taco buffée!

Jag åt som vanligt sallad och gubben taco :D

MUMS VAD GOTT DET VAR!!!


Sedan bar det av mot föräldrautbildningen :)

Pratade mycket om smärtlindringar och sen fick vi se en film (några olika förlossningar osv)

Jag kan inte med de där hemskt ljuden som de flesta gravida kvinnorna låter när de ska föda.. Ungefär som en kåt val :D haha!

Men man lär nog låta likadant själv ävenf ast det låter förbannat styggt :D haha!

Sa åt gubben för en stund sen att han får säga åt mig ifall jag låter så där och vet ni vad jag fick till svar?!

- De kanske tycker det är skönare att låta så där!

Trodde jag skulle skratta ihjäl mig - min gubbe kan få saker att låta så konstigt :D (Precis som om de lät så där för att det var skönt) hahahaha!!


Vi gjorde iaf lasagne till middag idag och det var göttans - älskar lasagne vi två :)

Medans jag stod och skulle göra matlådor kom Marie, hon fick sig en tallrik lasagne hon med! :)

Så det var tur att Marie kom, annars hade vi glömt bort att vi hade planerat att köpa glass från glassbilen!

Så vi köpte 3 olika glassorter och summan vart prick 290 :- !

Så vi har ätit en massa glass ikväll, MUMS!


Nu ska jag lägga mig på soffan, är seeeg som fan !

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards