Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Ida Lundin - 5 augusti 2008 21:21


Har varit en väldigt lugn och skön dag idag!


Vaknade av att Runar låg och gosade med min näsa, han är superdupergo våran lilla bebis :) När jag småkikade på honom så vart han så glad då han såg att jag var vaken, vadå älskar sin mamma? haha :D


Sen vart det frukost: rostade mackor, oboy och jordgubbar!


Efter frukosten så la jag mig på soffan, funderade lite ifall jag hade någon ork att städa? Så ev. imorgon så ska jag putsa fönster och damma - skulle inte vara någon tokig idé iaf! För de behövs :)


Klockan rusade iväg och det vart dags för lunch: Chicken nugget, ris och sötsur sås - MUMS!

Kunde inte hoppa över en glass sen, sån där maränggrej i en liten bytta! Hur goda som helst och jag har snart ätit upp hela påsen, tack och lov för att glassbilen finns :D


Gubben kom hem vid 16.30 och då åt vi lite godis, samla på oss lite "energi" för våran planerade promenad :)

Så vi gick en sväng och hälsade även på kära mor en sväng, fika lite där också och sen gick vi hem för att göra middag.


Magen kurrade och vi hade planerat middagen sen igårkväll..

Så middagn var: Blodbröd, fläsk och vitsås! Jädrans vad gott och längesen vi båda åt det! Riktig husmanskost!

Självklart vart det glass som efterrätt :D


Nu har jag nyss kommit ur duschen, gubben sover och jag ska nog fika något och sedan lägga mig jag med. Vore skönt iaf!


Ha en trevlig kväll!

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards