Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Ida Lundin - 6 augusti 2008 18:15


Oj vad jag har hunnit med mycket idag!

Är riktigt nöjd faktiskt :)


-Städat hela bilen, putsat i den överallt!

-Dammsuga hela huset

-Skura hela huset

-Dammtorka överallt i huset

-Vikt all tvätt

-Städat båda toaletterna


Då gubben kom hem fick han ju nästan en chock - tycker jag borde vila eftersom jag är höggravid men jag kan verkligen inte sitta stilla! :)

Så medans jag gjorde mat så tvättade han bilen.

Saab:en skiner värre än solen ! :)


Sen vart det middag:

Kokt potatis, köttbullar, brunsås och rivna morötter och nu är vi skapligt mätta!

Måste nog äta lite glass snart :P haha!


Håller på bli galen på Ronaldo som följer efter mig vart jag än går och sen när jag kollar tillbaka på honom så jamar han! Blir gaaaaaalen!


Nu ska jag och STORMAGEN ta det lite lugnt :)

Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards