Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Ida Lundin - 24 augusti 2008 14:24


Varje dag blir så mycket mysigare med Julia, hon hänger med mycket mera nu - skrattar och ler -bajsar & kissar :D


Igårkväll gick jag och la mig medans Tobias skulle byta blöja.. Jag hör att Tobias ropar lite försiktigt: Gumman, det har hänt en lite olycka...

Själkvlart kliver jag upp och när jag öppnar dörren till badrummet så var det bajs på hela golvet!

Inte första gången Julia göra så här mot sina föräldrar! :)

Man kan inte göra annat än att skratta för Julia låg bara och smålog hon, mest nöjd över att få lätta på trycket kan jag tänka mig :D GOGUMMAN våran!


Medans jag och gumman låg kvar och sov imorse åkte gubben iväg på garaget och tvätta och vaxade SAAB:en, nu skiner den som aldrig förr !

Vackert vackert! :)


Ni får ha en bra dag, för det ska vi :)

Är förresten bortbjuden på middag hos Julia`s mormor :)
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards