Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Ida Lundin - 7 augusti 2008 12:40


Måste börja med att skriva att jag verkligen älskar min barnmorska :D Hon är hur härlig som helst denna lady!

Iaf så såg allt bra ut idag.

SF-mått : 33 cm

Hjärtljuden: 150

Blodtrycket: 119/70

Järnvärdet: 107


Prinsessan ligger fortfarande rejält fixerad så det känns skönt!


(Hon tycker fortfarande att min järnvärde kan "ta sig i brasan" eftersom det är för lågt)


Mamma följde med idag med. (eftersom tobias måste jobba)

Mamma njuter för fulla muggar då hon får följa med! :)


Idag är det även en ny bebisvecka:

Vecka 37+0 (Vecka 38)

Shiiiit - det är inte länge kvar nu :D


Efter BM-besöket for vi iväg på Bodéns och köpte nya blomkrukor eftersom Ronaldo har putta ner mina förra i golvet , vilket jag märkte häromdagen då jag skule vattna dem och det rann utanför bara. Stod bara som ett frågetecken men den såg jag att det var stora sprickor i dem fast de inte fått sönder rejält :P Aja, nu står det nya fina i köket iaf :)

Sen åkte vi runt och letade jordgubbar - tydligen är de över med den tiden nu. Mina stackars jordgubbar! :( Jag som älskar dem!

Iaf så köpte jag körsbär och nektariner istället - älskar dem med :P


Sedan bar det av mot videoteket, både jag och mamma var riktigt sugen på GODIS :D

Jag var värst - handlade för 86 :- men vadå?? Det är ju helg imorgon ;)

Mamma handlade för "bara" 60 :- haha!

Det finns ju så mycket gott och man kan ju inte strunta i någon sort för att det blir för mycket i påsen :P


Sen skjutsade jag hem mamma och skyndade mig hem till duschen - längtade efter den!

Varmt och skönt som tusan iaf och sen luktar man gottigottgott :D


Har ätit lunch för ett tag sen också: Lax, potatis och morötter. (ÄLSKAR DET) Så det vart hur bra som helst i magen de och just nu sitter jag och knaprar i mig lite godis - tjuvstarta ja ! :)


Nu ska jag hänga tvätten och seda lägga mig på SOFFAN! :D


Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards