Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Ida Lundin - 22 augusti 2008 20:39


Julia är riktigt nöjd med dagen , även mamma och pappa för den delen!


Just nu ligger Julia och myser med sin pappa och de pratar på för fullt med varandra och Julia skrattar och ler hela tiden!

Vi älskar våran underbara Julia - hon förgyller våra dagar med guld!


Hon fick en massa fina stickade saker ifrån sin gammelfarmor. (som förövrig fyller 67 den 29:e Augusti)

Ett stort paket ifrån sin morfar och My med massa olika blöjor, oljor, salvor, nagelsax, bitringar och gud vet vad! Ett rejält stort paket var det iaf!

Av min faster och 4 kusiner fick hon en jättefin body/pyjamas!


Julia är såååå nöjd! Tack säger hon! :)


Ni ska se Julia och Tobias nu - vilken kärlek!!


Snart vet jag att Julia är hungrig så jag ska passa på att fika lite och sen göra våran dotter nöjd ! :)
Kram!

Av Ida Lundin - 22 augusti 2008 12:30


Julia väntar finbesök från sin morfar, gammelfarmor och morfars fru :)

De kommer nog vilken sekund som helst och då kommer nog stumpan vakna och vara riktigt hungrig. haha! Bra tajmning! :P


Gubben har iaf städat hela huset idag medans jag och Julia sov, sover vi som stockar eller?

Det luktade väldgit gott då vi öppnade sovrumsdörren iaf - pappa kan han!


Nee nu ska jag fixa iordning lite kaffe :)

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards