Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Ida Lundin - 28 augusti 2008 23:04


Gud så dagarna går fort nu sedan Julia kom !

Hinner fasiken inte kliva upp förän man ska lägga sig igen, tänk om dagarna hade kunnat gå så här fort då man var gravid!


Idag vart det även middag hos mamma, TACO`s - supergott! :)


Jag vill ju ut och gå med vagnen ja, men hur ska det gå i detta PISSVÄDER??? Det kan väl sluta regna iaf, för det har verkligen regnar HELA dagen och man blir ju nästan deprimerad över det!


Just de ja, hemma hos Julia`s mormor idag så hade Julia precis ätit och vi skulle åka iväg jag, tobias, mamma och Julia och kolla lite grejer ... Iaf så gick mamma ut i köket och det vart en sån där "tyst stund" i lägenheten och just då passar Julia på att rapa och det lät verkligen som om en stor en karl som druckit en massa öl och sen dra iväg världens värsta raaaaaaap!

Mamma släppte det hon höll på med i köket och sprang in till oss i vardagsrummet och såg så chockad ut "-Var det där Julia?!?!?!"

Både jag och Tobias kollade på varann och började asgarva, hur kan en sån liten söt och go tjej låta som en stor och läskig karl??? haha :D

Julia såg iaf väldigt nöjd ut och det kan jag förstå! :P


Gubben gjorde gofika åt mig lagomt tills jag hade ammat klart Julia, fick smörgåsar, en kopp the och en skål med flingor-fil-hallonsylt !

Gubben han kan han!

Magen vart mätt och en nöjd Ida :)


Nu ska jag ta och släpa in min familj i sovrummet, vi ska upp tidigt imorgon!

Kram kram!

Ovido - Quiz & Flashcards