Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Ida Lundin - 3 augusti 2008 21:46


Förutom sammandragningarna då, de skulle jag kunna hoppa över :)

Kan man få göra det?


Mamma kom hit en sväng vid 14.00 och lämnade av Joel, han sov en liten stund då och sen har vi myst allihopa, (jag, tobias och joel) kollat på en massa filmer. Joel verkligen älskar alla våra filmer :)

Det ser så mysigt ut .. Tog ett kort på Joel och Tobias som verkligen MYYYYYSER i soffan då det är filmdags, får se ifall jag lägger in det någon dag för det var längesen jag bjöd på någon bild.

När man ser de i soffan under täcket så längtar man skapligt tills våran lilla bebis kommer och det blir "våran egen" men Joel duger minst lika bra goungen! :)


Frågade honom idag ifall han kommer hälsa på mycket då bebisen har kommit och då tittade han på magen och sen på mamma och sa : "nee, blääää"

Så jag frågade ifall bebisen var bläää..?

Men då svarade han: "Nee"

Men varför sa du bläää då Joel ??

"Men åååh, svarade han bara"

Både jag och mamma tro att han verkligen njuter av sin egen tid då han är här hemma hos oss och en bebis får inte komma och förstöra det :D


Iaf så tänkte vi göra lasagne till middag idag men vet ni vad?!

Vi pratade med Joel och han tyckte som jag och Tobias .. Att SIBYLLA var mera lockande :D haha!

Så vi åkte in till stan och åt varsin hamburgare :D

Riktigt gott!


Nu sitter jag här ensam i soffan, gubben har lagt sig och jag sitter och fikar. Finns det nå bättre än att fika?? :P

Ska snart lägga mig jag med, ögonen går i kors!

Kram <3

Av Ida Lundin - 3 augusti 2008 12:28


Hatar denna jädrans Söndag :P


Fick frukost på sängen imorse av gubben och medans jag låg och fikade så gick han ut och klippte gräset. Vilken karl jag har va?! :D


Har prcis ätit klart min CALIPPO cola :D Älskar denna glass och gubben kom hem med en hög i fredags som överraskning ! :)


Så nu sitter jag och softar i soffan och ska göra iordning lite kaffe efter Hasse och Marie kommer och ska kolla på köket.


Hejåhå!

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards