Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Måndag

Av Ida Lundin - 27 oktober 2008 19:10


En ny vecka igen, helgerna går på tok för fort!


Det har varit en helt underbar helg med shopping i fredags, dop på lördagen och en slappardag på söndagen!


Finns bilder i min bilddabok :)


Idag har vi hunnit med en hel del också!

Då gubben hade slutat jobba så stack jag iväg till kyrkan & församlingsgården för att lämna igen nyckeln & psalmboken :)

Så gubben fikade och slängde sig i duschen medans jag stack iväg!


Han var precis klar då jag klev ur bilen, så vi hämtade lite grejer som vi skulle fixa, har lämnat nåra tackkort i stan :)

Nere i stan så gick vi på Änglarum, där de har kommit in väldigt fina barngrejer och Julia fick :

*En sängmobil som spelar och snurrar av sig själv - skitmysig!

*4 nya tuttar

*2 mjukdjur

*1 potta med NallePuh på :)

- Allt detta fick hon av sin mormor, moster och 2 morbröder i presentkort i dopgåva , så tack så mycket!


Sen gick vi på Kappahl där hon fick :

1 mysdress

2 pyjamasar

- Det var för presentkortet hon fick av sin morbor Joakim och flickvän Emilie :)


Sen vart det Lindex:

3 byxor

4 body´s

- Som hon fick av mamma och pappa sin :)


- Bortskämd? Oja , det är ju våran underbara dotter !

Så hon förtjänar allt man kan tänkas !


Gubben köpte en ny mobil idag också, en SonyEricsson C920 tror jag att den hette, väldigt bra!

Så jag ska köpa en likadan imorgon jag med - vart ju avundsjuk!

Så det blir en sväng in till stan imorgon också, det var bra myket vi glömde bort att göra också! Som vanligt!


Klockan tickade iväg så det vart dags för middag, så det vart en snabb middag med pasta, korv och sallad - lätt och gott!


Nu ska jag mysa med min dotter och sambo!

Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards