Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Ida Lundin - 19 oktober 2008 22:13


Igår sov som sagt Joel hos oss, så vi hade en väldigt mysig morgon - vi myste ner oss alla 4 i sängen och låg och småpratade lite :)


Julia ville ha mat och sen sova lite till så Joel och Tobias gick och kollade på film och åt frukost medans vi låg kvar en stund, jag och Julia :)


Mamma hämtade upp honom strax före 12.00 så han fick följa med på innebandyn, men det var knappt att han ville åka hem.


Joel och Tobias hade hunnit med mycket idag på morgonen, tvättat båda bilarna och städat dem!

Sedan när de kom in myste de framför TV:n med film :)


Jag och Julia klev up vid 13.00 - utvilade :)


Så vid 15.00 - 15,30 drog vi iväg bort till Julias farmor och farfar + gudmor/faster!

Vart bjuden på middag där, skitgott - korvstroganoff, ris och sallad!


Vi åkte hemöver vid 17.00 tiden , så när vi kom hem fick Julia mat och självkalrt somnade hon sen.
Så Tobias bakade 2 kaksorter !! - MUMS!


Jag bäddade nytt i sängen, dammsög, skurade, vek ihop all tvätt och har hunnit med 3 tvättmaskiner!

Jag är FLITIG !!

Så jag är riktigt nöjd med dagen, älskar när man får väldigt mycket gjort!


Var även bort med massa lådor till Malin och Jan, Malin har bakat MOROTSKAKA (två långpannor) till vårat dop - hur gulligt är inte det då? Faktum är att hon är så jäkla duktig att baka så man svimmar nästan då man äter hennes bakverk!

Hon lovade mig att jag skulle få äta några bitar innan dopdagen :D


Ska iaf snart lägga oss, måste fika snart .. massa kakor + några nybakta tekakor som farmor även hade bakat!

Imorgon blir det Dollarstore så vi måste vara utvilad - får se ifall vi hittar nå roligt :)


Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards