Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Ida Lundin - 13 oktober 2008 18:32


Nu vart det lite ändring på bloggen, hade lite tråkigt så jag roade mig med att ändra lite på bloggen :P


Nu måste jag väcka Julia så hon inte är vaken inatt :)

Kram!

Av Ida Lundin - 13 oktober 2008 16:27


Idag är Julia 2 månader - gud vad tiden går fooooort!


Hon är mammas lilla tjej och är så duktig, sover jättebra om nätterna och är hur go som helst under dagarna :)

Vi har fått en helt perfekt liten tjej!

Vi blir väldigt bortskämd, hon är helt enkelt underbar!


Ringde efter mamma så hon kunde vara med Julia medans jag fick skynda mig ner på stan en sväng.
Ville inte väcka upp Julia osom precis hade somnat, såg så mysigt ut så då har mamma inte hjärta att slita upp henne för 20 min fram och tillbaka till stan.


Nu ska jag och Julia göra lite mat och sen väcka gubben, som ligger och vilar lite efter jobbet.

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards