Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Ida Lundin - 15 oktober 2008 22:29


Fick sån energikick efter massagen som jag var på tidiagre idag..


Har badat Julia, sorterat alla hennes kläder - plockat bort det som är för litet (tiden går på tok för fort) och lagt in större storlekar :)

Dammsugit huset + skurat !

Vikt massa tvätt och slängt in 2 nya tvättmaskiner !

- Skönt att få lite gjort ändå :)


Så nu sitter jag och gubben och myser framför tv:n , äter daimglass och gumman ligger och sover - måste jag skriva att jag älskar mitt liv?
Det är ganska uppenbarligt! LÖÖÖÖÖVE IT !


Nu ska vi strax lägga oss, skönt!


Just de ja , glömde skriva att det var inte bara jag på min massage idag .. Gubben följde också med, mina nya .. Oja - ni hörde rätt!

Jag har skaffat mig en ny karl, Tobias vet om det..

Likaså min mamma, tobias mamma, jessica, min bror, hanna och emil..

Jag är så pass ärlig så jag tycker att sanningen ska fram, så det här ska nog gå bra ;)


Kram!

Av Ida Lundin - 15 oktober 2008 19:48


Vilken bra dag det har varit :)


Klev upp vid 12.00 , gubben var redan hemma och tog Julia medans jag fick slänga mig i duschen och äta lite.

Då jag var klar så tog jag Julia och bytte om på henne och gubben la sig och vilade.


Julias farmor och gudmor/faster kom och ville ha lite kaffe, självklart fick de lite paj också. Det fanns kvar sen igår (äppel/blåbär)


Väckte gubben och gjorde lite fika åt honom, hon "vilade" i 4 timmar rättare sagt och vi får se om han somnar ikväll :)


Vid 16.45 åkte jag till stan - på min RYGG OCH NACKMASSAGE på Hud&Harmoni - men gud så skönt det kan vara. Jag känner mig som en helt ny människa och självklart somnade jag.. Så när jag kom ut så skrattade hon.. Så jag förstod ganska direkt att jag hade massa märken i ansiktet, får jag somnade på händerna. Såg väldigt konstig ut i ansiktet - men det bjuder jag på :) Jag roade ju någon iaf!


Svängde in på affären och handlade lite gott till middagen, vi gjorde ... vad heter det? Tacos´s fast med kycklingfilé - jädarnas vad gott det vart!

Älskar kycklingfilé :)


Sen slängde jag mig i duschen igen, luktade så mycket konstiga oljor så .. Nu luktar jag mamma Ida igen :)


Det var sista dagen för att höra av sig angående om de som är bjuda skulle komma eller inte komma på dopet idag.

ALLA kommer och det ska bli SÅÅÅÅÅ roligt! 


Nu ska vi kolla på tv en sväng :)

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards