Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Ida Lundin - 8 oktober 2008 21:03


Nu tycker jag att ni ska skänka en slant till RosaBandets cancerfond ni med!

Julia skänkte 300 :- till sin farmor som har startat en insamling för människor med cancer!


Man kan skänka vilken summa man vill!

Skulle vara väldigt roligt ifall jag såg någon på listan som JAG känner och som läser mig blogg, när man skänker pengar får man även stå med på en lista, det står inte hur mycket man skänker.

Så varför inte spendera en lite slant till denna cancerfond och skippa chipspåsen till helgen! Detta går till något BRA, så stöd denna forskning - så att människor som Julias farmor kan få bli frisk!


Gör mig stolt genom att visa er på denna lista!


Det är denna länk man går in på:

---> http://kampanj.rosabandet.se/Templates/MyPage.aspx?id=159&epslanguage=sv&userid=231



// Julia!

Av Ida Lundin - 8 oktober 2008 17:35


Idag är stumpan 8 veckor - kära någon !


Vi är även med i tidningen idag - hihi , gumman är så vacker!


Hann inte med nå mys med gubben innan han for, annars brukar vi lägga oss alla 3 i sängen och mysa innan han åker iväg på jobbet.

Tydligen var kollegan sjuk och chefen har inte ringt och berätta något om det, så gubben fick ju skynda sig som fan på jobbet.

Lite udda stil av denna chef tycker jag, skärpning!


Julia ville inte öppna sina vackra blå innan klockan 13.30 , hon är precis som sin mamma. Om jag väcker Julia då blir hon lagomt SUUUUUR !

Så hon får sova ut, medans jag fikar.. duschar och plockar fram hennes kläder och bilstol :)


Vi åkte bort på affären och skickade iväg 3 paket idag.

Ett till bea, ett till Mats och ett till Marko :)

Sen åkte vi hem till Julias mormor , fikade lite och sen vart jag så jäkla seg och trött så vi for hem. Fast innan det stack vi på affären en sväng till, Julias mormor följde även med.

Köpte daimglass, dricka och "tjejartiklar, då fröken röd är på besök" ;)


Nu är vi hemma, har precis slängt i en tvätt i tvättmaskien.. Ska göra mig lite mat medans Julia sussar :)


Är såååååååååååå jävla trött så egentligen orkar jag inte göra ett piss!

Nu ringde mamma också, hon kommer bort med middag åt mig.

Vilken underbar mamma jag har - hons er då jag är trött och behöver lite extra ompysslning hon :)

Men det är sånt mammor är till för - sånt som de bara ser på 2 sekunder :)


Nee, hejåhå!

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards