Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Ida Lundin - 5 oktober 2008 22:54


Har haft en väldigt lugn och skön söndag ..

Vaknade vid 11.00 och slängde oss i duchsen, gav Julia mat och sen satte vi oss i soffan och myste!

Gubben gjorde varma mackor till lunch till mig idag igen :D Älskar dem!

Sen så åt han rester sen i fredags (tacos) han älskar det, medans jag inte alls tycker det är något speciellt.


Jag har hunnit med att dammsuga , skura, tvätta och vikt en massa tvätt!


Så jag har varit flitig..

Vet ni vad? Jag skulle ställa ett glas på bänken i köket och medans jag ställer ner det så kollar jag på Runar.. Iaf så trodde jag att jag missade bänken så jag slog tag i glaset på något konstigt sätt så glaset gick av PRECIS på mitten, jag vart så chockad! Inge glassplitter eller så, jag kunde sätta ihop de två bitarna precis - hur fan lyckas man med något sådant ??

Gubben kollade bra chokat på mig , frågade ifall jag gjorde illa mig och det hade jag inte gjort .. Så han satte igång och skratta isället - jag kan ja :)


Nu ska jag hänga lite tvätt, har bäddat nytt i våran + Julias säng :)

Älskar att lägga mig på nybäddat :) Speciellt då man är nyduschad också!


Nu ska ja som sagt hänga tvätten och sen mysa + fika med mina älsklingar!


Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards