Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Lördag

Av Ida Lundin - 27 september 2008 18:24


Idag är det godisdag :D


Har precis ätit middag.

Tog upp kycklingfilé så vi gjorde samma kycklinggryta (med wockgrönsaker) som vi åt förut då vi bjöd Hasse & Marie på :)

Kan tala om att det var SUPERGOTT, så vi är väldigt mätta och belåtna nu :)


Tänkte köpa spackel idag eftersom moffe kommer imorgon vid 10.00 - Berg´s Golv var ju stängde .. va fan ... Kom då på att Hasse och Marie var inne i stan, så de köpte med sig spackel åt oss. Bra :)

Sen vart det lite kaffe och bullar, alltid gott!


Sen tog jag med mig Julia och åkte bort till Malin och Jan, medans gubben målade klart taket i hallen.

Sedan kom han bort till Malin och Jan han med :) 

Fick en massa god fika där, Malin kan det där med bakning hon.

Hon ska även baka 2 långpannor med morotskaka - jädrans vad gott!!!

Kommer bli ett mysigt dop för Julia! :)


Så om ett tag då vi fått smälta maten så ska det plockas fram GODIS :D

Det är ju LÖRDAG!


Imorgon blir det fullt då med, ska blandannat och äta middag med Hanna och Emil, på KINA - MUMS!!!


Kram!


 
 
Ingen bild

Jenny

27 september 2008 20:46

Trevlig helg på er :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards