Alla inlägg den 18 september 2008

Av Ida Lundin - 18 september 2008 15:55


Hur patetisk är inte du?


För det första så skriver jag VAD jag VILL och DU behöver inte läsa min blogg!

Varför ska du sitta och läsa om mitt liv för?

Istället för att bete sig som en vanlig människa, kanske gratta till Julia osv ??

Nee, för du ska hellre sitta ochh tjuvläsa utan att lämna ifrån dig en enda kommentar eller något spår!

Kära någon, du är så pass gammal att du ska kunna veta hur man beter sig och inte.

Blanda inte in massa annat folk, skärp dig k*rring !!!!!!


-----------


Nogtalat om den där k*rringen nu, hon är inte ens värd att skriva om.

Läs på du!


Funderar på att ta med Julia och åka ner till stan, hon är godissugen så mamma ställer upp och skjutsar henne :)


Julia´s mormor har även fixat en dopduk åt mig idag - TACK TACK!!

Julia missade även sin farmor idag som ville hälsa på, men mamma var så trött och SOV !!

Ibland behöver man sova ut :)


Nee, nu vill Julia ha godis ;)

Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards