Alla inlägg den 25 september 2008

Av Ida Lundin - 25 september 2008 21:52


så kommer gubben hem , lääängtar ! + att han gör helg, så SKÖNT !!

Då är han MIN , bara MIN :D haha!


Har gjort en överraskning, har gjort räkmackor. Ser hur goda ut som helst , tog även kort för de vart så snygga :P

Så nu får gubben skynda sig innan jag äter upp dem ALLA :D


Fast jag orkar nog inte trycka i mig 4 stora räkmackor :P Men jag kan ju försöka.


Klippte även Sebbe idag, jädrans vad nöjd han vart ! Ska lägga ut bild på honom sen också, fast i bilddagboken då :)

Han brukar nästan grina då han kilpper sig och ville att det skulle gå fort iaf :D Haha!
Han gick till spegeln och sa "Du kunde u det här så det var inte så farligt .... har Tobbe nå stylinggrejer så jag kan få bli ännu snyggare?"

Vilken gounge alltså :)

Nu ska jag duka fram, hejdå! :P

Kram!


Av Ida Lundin - 25 september 2008 17:11


Gubben slutar tidigt ikväll , pga att han började mycket tidigare idag :P

Men jag är nöjd! :)


När jag klev upp så slängde jag igång en tvättmaskin direkt (min kära dotter bajsade ner hela mig inatt så jag fick ropa på gubben, det rann längsmed mina ben och fulla trosorna och BH:n - vilket var ganska mysigt ska ni veta) haha!

Nu ska jag strax hänga den, den borde vara klar nu :)


Hämtade posten och slängde massa sopor och nu sitter jag här och äter godis, jag vet att jag borde sluta äta så mycket godis. Men va fan?
Jag varken snusar, röker eller dricker! Så något borde man väl ändå få göra? :)

Längtar tills imorgon - ska in till stan och STOOOOORHANDLA !!!

Älskar att handla, höjdpunkten på månaden :P


Om ett tag kommer även mamma och barnen hit, jag ska klippa Sebbe.

Mamma ska vara med Julia så jag får städa lite sen, börja se hårbollarna rulla längs hörnen nu, BLÄ!

Aja, nu ska tvätten hängas och slängas igång en NY :)


Hejåhå!


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards