Alla inlägg den 29 september 2008

Av Ida Lundin - 29 september 2008 13:37


Jag springer mellan hallen och vardagsrummet hela tiden, jädrans vad snyggt och fräscht det blir!

Det är inte klart men jag är redan supernöjd!

Imorgon blir det helt klart, gubben kommer bli imponerad han med - det vet jag!


Jag och moffe har suttit och fikat, gjorde bra många smörgåsar med olika pålägg på varje, så det var väldigt smaskigt!

Kaffe och lättdryck till det!

Försöker dra ner lite på drickat, dricker väldigt mycket läsk och det är väl kanske inte så bra för kroppen??

Men men, jag lever ju iaf :)


Gubben kommer snart hem , om ca 30 minuter .. WIHOO :D


Till middag idag blir det sprödbakad fisk, kokt potatis och dillsås - MUUUUUMS!!!

Älskar verkligen fisk!


Sen ska vi gå en sväng med barnvagnen, ska på MIO och kolla på en ny hatthylla eller vad det heter (den som man hänger jacka på osv) haha , minnet sviker mig nu :P sen ska det köpas ett nytt skoställ också - kommer bli så snyggt så och MIO har bra snygga grejer så det ska nog bli finfint det här! :)


Nu ska jag vara social med moffe, äta en godis och sen plocka fram lite fika igen, vadå?? - fika är gott och ger bra energi :D


Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards