Alla inlägg den 13 september 2008

Av Ida Lundin - 13 september 2008 22:03


Julia har fått träffat min faster idag, hennes Kalle och min farmor.

Hon fick 1 par byxor, 3 klänningar, 2 tröjor och hon vart så nöjd! Tack så mycket!

Vi åt tårta, kakor och bullar. Gud så gott det var!

Julia fyller som sagt 1 månad idag och faster Gun 46 år :)

- GRATTIS tjejer :)


Efter "kalaset" åkte vi hem till Hasse och Marie, Tobbe fixade någon lampa på bilen.


Igår tog jag upp kycklingfilé och tänkte klura ut något gott till middag idag..

Det vart en väldigt god kyckliggryta med wockgrönsaker + mycket minimajs och ris till det! SMASKENS! :)

Även Hasse och Marie blev bjudna på middag!


Denna dag har känts väldigt bra men ändå SÅ jobbig.

Fick ett samtal imorse om våran förra hund Ronya - som vi omplacerade.

Fast jag tänker inte skriva mera om det, för jag tycker det är onödigt.

Jag sparar på de känslorna!


Nee, nu tänker jag nog mysa med mina älsklingar! :)

Ha en trevlig kväll!

Kram!

Av Ida Lundin - 13 september 2008 11:46


Grattis till Julia som fyller HELA 1 månad idag !


Mamma och pappa älskar dig :)

Ovido - Quiz & Flashcards