Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Fredag

Av Ida Lundin - 28 november 2008 22:48


Äntligen helg tillsammans !


Idag kom Ida & Noah och Hanna & Wilmer och hälsade på mig och Julia vid 11.00 idag - vi fikade och hade allmänt mysigt med våra bebisar!

Så roligt att träffa andra med bebisar i SAMMA ÅLDER ! :)


Gubben kom hem vid 13.00 iaf, slängde oss sedan i dusche, fikade och for ner till stan!

Handlade 1 julklapp till, massa fina julkulor i PLAST till julgranen då :) Kan inte ha nå annat är plast med dessa katter :D

Tobbe skulle in och handla på "Apoteket Röda Näsan" också!

Sen hämtade jag ut lite grejer på apoteket, och inhandlade lite salvor till gumman.


Åkt förbi hos mamma också, vi fick ett nytt sånt här häfte med olika rabatter osv, tack tack :)


Sedan bar det iväg hemöver - matdags!

Hanna, Emil och Wilmer bjöd vi på middag idag!

Vi gjorde lasage och en sallad till det!

De stod för efterrätten som bestod av marängsviss - MUUUUMS!

Sen bunkrade vi upp med chips och dipp!

De hade också med sig en stor påse med godis!

Vi kollade på IDOL och ÄNTLIGEN åkte Johan ut - bradär!!!!

Tobbe och Emil busringde lite också, vi fick oss några bra skratt där!

De bara lyste "busungar" i ögonen på dem, haha!


Fick även låna deras söta vovve , Tanja på en prommis ikväll - gud vad jag saknar hund!

Hände en liten sak då de skulle åka hem också (på tal om Tanja då)

De klädde på Wilmer, sig själva och gick ut .. Inte mer med det, jag går och göra katterna klara för kvällen och ser att Tanja står i köket...

Så jag vart så chockad , men hallo - Tanja då?! :D

1 sekunde senare kommer Emil in, "Vi tänkte bara hämta Tanja, glömde ju hon" Hahaha! Lillgumman hade lagt sig i köket hon, jag äääälskar denna vovve! Hade ju inte gjort ett skit om de glömt henne :D haha!

- Då hade ni aldrig fått tillbaka hon :D


Nu ska iaf jag och gubben kolla på 2 avsnitt PRISON BREAK !


Kramkram!






 
 
M.

M.

29 november 2008 20:22

Tacktack!

http://emanuelsmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards