Alla inlägg den 19 november 2008

Av Ida Lundin - 19 november 2008 22:58


Vi har fått världens bästa dotter Jag & Tobias, vi älskar dig så otroligt mycket!



Av Ida Lundin - 19 november 2008 17:21


Har nästan sovit bort hela dagen jag och gumman , men skönt var det iaf :)


Fick en puss på kinden av gubben och sen sa han att Kricken hade ringt och han behövde sticka iväg på jobbet, sen kommer jag bara ihåg att jag hörde någon starta en bil. Så vaken var jag :P


Iaf så har jag hunnit med min goda cappuccino och lussebullar!

Då är ju hela dagen räddad vill jag påstå!


Har även märkt att så fort jag går någonstans så följer våran katt, Runar, efter mig.

På toa, tvättstugan, sovrummet, byta på gumman ... osv ...

Sen då jag sätter mig i soffan kryper han ner bredvid mig och är så go!

Igårkväll då jag la mig så hoppade han upp bredvid mig, ställde sig emot barnsängen och kollade att Julia låg där, hoppade ner bredvid mig igen och somnade... Det är en rutin han har varje kväll nu i några veckors tid, han kanske tycker att gubben håller för dålig kol på oss så han har tagit på sig det ansvaret - han är så go!

Pappa Runar i huset , han har storkoll på allt och inget! :)


Iaf så ligger gumman och sover, jag småkikar lite på tv emellan åt...

Han spanat in gubbens julklappar också, men när ska jag kunna åka och handla dem utan att han ska bli misstänksam? :D


Ne nu ska ringa gubben :)
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards