Alla inlägg den 17 november 2008

Av Ida Lundin - 17 november 2008 23:23


Att skriva att Julias första kusin håller på bakas !

I maj någon gång kikar h*n ut , väldigt spännande kan jag lova!


Äntligen lite mera utökning! :D


---


Jag kan verkligen inte förstå hur vissa idioter har fått tagit körkort, då jag och Julia var ute med vagnen och gick så kommer det 3 olika bilar vid 3 olika tillfällen och sladdar som nå jävla idioter- ser de liksom inte att man kommer med en barnvagn?

Att det ligger ett barn i vagnen , eller människan som drar vagnen ?

Är de så att de är så himla hundra 100% säker på att de kan hantera varenda jävla sladd de får med bilen?

Tänk om ni nu som kör som idioter skulle köra på ett barn? Köra på ett litet oskyldigt barn i vagnen för att ni känner för att leka med första snön på backen?

En utav människorna jag mötte tror jag var Emil Holm, och om du läser detta Emil ska du veta att jag kommer fan fli öronen av dig en vacker dag då jag träffar på dig! (funderar på att skicka iväg ett sms till dig)


Det är så jävla själviskt att hålla på leka med bilen så där, leka i varenda kurva, ut i "breställ" .. ?

Ta och tänk efter hur jävla gammla ni är, vad fick ni körkortet för?

Eftersom jag har körkort så vet jag att detta ingår inte!


Nu vet jag att det blir många svordommar men jag blir så satans jävla förbannad!

Hade jag haft ett stort slagträ skulle jag tamefan kasta det rakt på bilen!

Med fullaste rätt säger jag IDIOTER !!!!!!!!!!


Tack och hej för mig ikväll!

Av Ida Lundin - 17 november 2008 22:30


Vaknade av att jag hörde Julia var ledsen imorse, klev upp och gick till hennes säng... Öh - vart är mitt barn???


Hade totalt glömde bort att gubben var hemma, så de hade stigit upp och myst framför barnprogram på tv:n :D 


Vet ni vad han säger?

- ge henne mat så kommer jag och hämtar henne så kan du fortsätta sova..

.. Kollade på klockan , den var 12.00 - kanske inte ska sova bort hela dagen men visst har jag en underbar karl?

Min är bäst!


Men i vilket fall som helst hade han förberett frukosten, så jag fick frukost på sängen idag IGEN ! :)


Sen gick vi upp och myste lite i soffan innan gubben skulle fara på jobbet.

Efter att gubben hade farit så somnade självklart gumman, så hon fick sova en stund medans jag tog mig en cappucino och bit sockerkaka :)


Så när hon hade sovit klart tog vi vagnen och gick på en prommis, gick bort till Johanna och lämnade en overall som de köpte av oss till Viggo.

Skitfin!

+ deras tvättlappar som de glömde igår :)


Sen gick vi till Julias mormor och fiiiiiikade!

Nu börjar frosseriet av allt gott - älskade juletider :D


Nu är Hasse´s och Sebastian julklapp beställd :D

Kommer bra mycket paket nu i veckan - mysigt!

Så man får roa sig att slå in lite julklappar!


Gumman sover som en stock och jag ska fika lite , te och nå gott :)


Så nattinatti!

Kram!





Ovido - Quiz & Flashcards