Alla inlägg den 13 november 2008

Av Ida Lundin - 13 november 2008 18:24


Idag är stumpan 3 månader - tiden går sjukt fort !

Grattis grattis gumman !


Hon fick ett jättefint paket utav henne gudmor - en body & förkläde så nu kan hon hjälpa mamma att baka lussekatter :) Gojänta!

Så TACK TACK gudmor/faster!


Har även hunnit med en prommis idag, jag&Julia och Johanna&Viggo drog en sväng, även en sväng in på affären också!

handlade lite till kycklinggrytan imorgon - måste komma ihåg att ta upp fileérna ikväll!


Snart kommer mamma, jocke, sebbe, natta och joel!

Gissa vad ? Det blir glass idag också! MUMS!

Ska även plocka fram lite kakor nu, ännu mera gottis! :)


Förresten.. Glömde berätta om en händelse utanför vårat hus igårkväll!

Vi kom hem efter att ha varit hem till Julias farmor..

Iaf så kliver vi ur bilen och jag hör hur det sprakar och har sig i skogen , så gubben sa "men skärp dig - du skrämmer bara dig själv" Hinner bara vända mig om och ska ta ut Julia så sprakar det till ännu mera..

2 sekunder senare hoppar det ut en jättestor RÄV , kutar rakt emot oss och jag håller evigt på att skita ner mig. Visste fan inte vad jag skulle göra heller, smällde igen dörren så räven inte skulle "äta upp mitt barn" haha.

Det var de första jag tänkte, "Julia ska han fan inte få ta iaf - men ät upp mig du om du vill det"

När det är 5 meter kvar så vänder räven om, tokkutar runt huset istället...

Så jag stod bara och väntade på att räven skulle komma runt på andra sidan - skrek åt tobbe att han skulle skynda sig att öppna ytterdörren så jag kunde kuta in med Julia .. Vi hann in -räven åt inte upp oss !!!

Gubben gick ut och hämtade lite matkassar och då han precis skulle kliva in genom dörren ställde jag mig där och skrek "Bööö"

tror ni att han vart rädd ??? -OJA - han skrek rakt ut ! :D

Gissa om jag skrattade gott sedan ! :D


Ne nu ska jag plocka fram fika!

(Lägger in en bild på Julias 3månadersdag också)

Kram!




Ovido - Quiz & Flashcards