Alla inlägg den 21 november 2008

Av Ida Lundin - 21 november 2008 20:38


Kära någon, vad har hänt med årets IDOL?

Det är ju fan pinsamt att ens kolla på, därför har vi inte följt det.

Men just ikväll hamnade vi på kanal 4, ja - vad säger man?

Johan - måste vara årets största skämt att han ens kom med i Idol, vad är det för fel på svenska folket som röstar?

Man SKÄMS !

Ja jag hoppas att Kevin vinner iaf, vinner han inte så vet jag inte vad det är med sverige..

Aja, iaf så ... IDOl suger !


--


Åkte till Julias farmor och faster/gudmor idag - så hon fick mysa lite med dem och gubben lånade även hans fars sticksåg, så nu är det totalt fixat i köket - NICE :)


Så nu är det funderingar på ifall vi ska göra Julias rum i julklapp åt henne då hon redan kommer få så många olika julklappar.. Men det återstå att se, ska bli mysigt eftersom man får fler och fler idéer på hur just hennes rum ska se ut - kommer bli sååå mysigt !!


Till middag idag vart det pizza, Julias kära mormor bjöd oss allihopa.

Alltså: Jag, gubben, Jocke, Natta, Sebbe och lilla Joel - självklart mamma också ! Så det var himla gott - TACK :)


Nu ska jag strax ge Julia mat och lägga henne, sedan ska det duktas upp med lussebullar, godis, pop-corn och dricka - GÖTT !!

+ en bra film!


Vet inte hur många alvedon och hur mycket jag har druckit idag, får febertoppar hela tiden - ont i halsen (dock lika som i morse , varken bättre lr sämre) och snorig i fortfarande ENA näshålet !


Ne nu ska Julia äta, Kramkram!


Av Ida Lundin - 21 november 2008 10:33


Igår kväll kände jag mig totalt seg i kroppen och allmänt tung i huvudet.

Vilket man hade kunnat räkna ut så vaknade jag med en jäkla halsonda, snoriga i ena näshålet?! haha.

Ska ta lite alvedon nu och dricka massa vatten!


Iaf så har jag och Joel nyss stoppat i oss 2 mandariner var, så gott! Fast det svider i halsen - men där får dem de jäkla bacillerna ! :D


Än så länge är det bara jag och Joel vaken, gubben och gumman sover men då de vaknar så ska de fikas och sedan ska vi ut. Jag och Joel har planerat att gå bort till skolen och åka pulka :D Frysa bort dessa bacilusker :)


Ne, nu ska jag fortsätta kolla på tv med Joel :P
KRAM!

Ovido - Quiz & Flashcards