Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Torsdag

Av Ida Lundin - 27 november 2008 18:11


Blir bättre och bättre , vilket känns helt gudomligt skönt faktiskt!


Har inte gjort ett skit idag - bara myste med gumman .

Har tagit igen all tid vi hr förlorat, myst i sängen, lekt och haft det SUPERMYSIGT helt enkelt! Ännu mera mys vart det då gubben kom hem!

Julia blir så glad när pappa kommer hem och skrattar för fullt!


Julias mormor bjöd oss på mat idag, potatisgratäng, filé, lövbiff och en god sallad ..  Jag höll mig till potatisgratängen - gick ju jättebra :)


Ja orkar faktiskt inte blogga mera ikväll, ska kolla på TV med gubben och sen ska vi lägga oss. Är konstigt nog supertrött idag? :S
Aja.

Kram!

 
 
Ingen bild

Gudmor

28 november 2008 00:29

Vad bra att du har börjar krya till dig, ville så gärna komma in. Men vågade inte med tanke på att mamma kan smittas lätt. :/ När jag bor ensam så lovar jag att komma och hjälpa till, vare sig ni är sjuk eller inte. ;) Ska komma in till helgen tänkte jag, om ni är hemma! Stor KRAM till er, en extra PUSS till lillan. :D

 
Ingen bild

Jenny

28 november 2008 21:34

Låter härligt att ni mår bättre nu, här ska jag dra mig till soffan igen då febern verkar stiga igen (man känner de i hela kroppen), men ska slappa bort detta nu..

Visst e de konstigt att barnen som rättar sig efter situationen, idag har lilleman varit så snäll & go med mig ;-)
Rara barn vi har..

Krya på er de sista nu så nu blir pigga snart, de ska vi..kram kram :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards