Direktlänk till inlägg 22 november 2008

Lördag

Av Ida Lundin - 22 november 2008 19:12


Fick en rejäl frukost på sängen av gubben idag !

Nybakat bröd, frukt och en god kopp thé! + en jättefin julpåse med en nallebjörn och massa godis och god choklad i !

Man slutar aldrig att förvånas över hur go min karl är !

Älskar honom mer och mer för var dag!


Sen myste vi alla 3 i sängen, vilket vi nästan har som morgonrutin - för hur mysigt är inte det då? En väldigt bra start på dagen, kan jag lova :)


Slängde oss i duschen sedan medans gumman sov- myste framför tv:n och se tänkte vi åka på affären en sväng , men då dök Hasse och Mare upp.

Så Gubben och gumman stannade hemma och jag drog och inhandlade "kanjang" tror de stavas så, det brukar fundera ganska bra på mig- så jag hoppas det gör det denna gång också! :)


Hasse och Marie kom lagomt till middagstiden .. Så gissa vad vi vjöd dem på idag?
Jo - pizza :D

Fick dock inte i mig något utan mådde bara illa hela tiden - men det är smällar man får ta, den ligger i kylskåpet och väntar på mig :P


Sen åkte vi hem till Hasse och Marie, fick låna Jessica´s dator nu medans vi måste lämna in våran bärbara - så det här ska nog fungera.. konstigt att skriva på detta tangetbord och hålla i musen :D haha!

Aja, vi överlever nog :P


På väg hem ifrån Hasse och marie vart vi sugen på något gott, men vad?

Iaf så stack vi in på  affären och fick med oss lite gott hem, blandannat : Akopåse-choklad&mint ! Saltapinnar, Glögg, Nougatkakor, risgrynsgröt , jordgubbscider .. och lite mera nödvändiga saker :P haha!


Nu ska vi kolla på en film, får se vilken det blir. Ska hämta gumman först :)
Kramkram! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lundin - 1 mars 2009 17:26

  Jag har införskaffat mig en ny blogg :) Så följ mig på :http://juliasmammaida.blogg.se     Kram! ...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 23:37

  Som jag skrev förut så fyller min goa sambo år, hoppas han är nöjd med dagen och alla sina fina paket! På Måndag ska vi åka in till stan så han för shoppa massa fina kläder för sina presentkort han fick på Loftet och Dressman! På tal om var han fic...

Av Ida Lundin - 28 februari 2009 13:35

  Grattis till min goa sambo som fyller 23 år idag ! :) Vi älskar dig <3 ...

Av Ida Lundin - 27 februari 2009 23:19

  Ja då var vi här igen då .. En ny kommentar:   men allvarligt är det bra rutin att käka 23 på kvällen? Och i bland drar ni på na pyjamas och åker iväg på kvällen....ni verkar bara så omogen,eller du Ida iallafall. av anna den 27 februari 2009 kl 0...

Av Ida Lundin - 26 februari 2009 23:40

    Måste bara skriva en sak ... Att den person som lämnade denna kommentar:   ...vilka bra rutiner ni verkar lära er dotter-NOT. av OKEJ.... den 26 februari 2009 kl 17:14   Vad är mening med denna? Är det så roligt att lämna anonyma kommerntarer och...

Ovido - Quiz & Flashcards